دوستان تا کی وقت دارم برای واکسن کزاز؟

۶ پاسخ

واکسن رو همه باردارا میزنن ؟؟من نزدم آخه

من هنوز نزدم میگفتن واکسن نیست هنوز الان ۳۵ هفته ۳ روز هستم هروقت میرم بهداشت میگه نیست گفتن شنبه داریم بیا بزن
میگن تا ۳۶ هفته وقت داره

منم باید بزنم هنوز نرفتم
انشاالله شنبه میرم

بچه ها چرا دکتر من اجازه نداد بزنم؟نزنم چی میشه؟

۳۲ هفته
ولی زودتر برو

۳۲ عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پندار و دلدار مامان پندار و دلدار ۷ ماهگی
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری