واکسن کزاز و از چند هفتگی بزنم؟تا کی وقت دارم؟باید برم بهداشت؟

۷ پاسخ

من ۲۸هفته زدم تو بهداشت

۲۷ هفته به من گفت بهداشت بیا

۲۸ تا ۳۲ هفته میگن خوبه من ۳۰ هفته میزنم

۲۸هفته تا۳۲

از ۲۸ هفته ب بعد منم باید بزنم 🤕

۲۸ هفته باید بزنی عزیزم

از کجا بدونیم اخرین بار کی زدیم؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی