سلام مامانای گل
چند هفتگی باید واکسن کزاز بزنم؟؟؟

۱۰ پاسخ

از ۲۸ هفته تا ۳۶ هفته وقت داری بزنی

دکتر من که گفت تا ۳۲ هفته. بعدش نزن. ولی منم خیلی شنیدم تا ۳۶ وقت هست. من امروز به زور یدونه پیدا کردم رفتم زدم.

نزنیم چی میشه
کزاز کجا بوده آخه که بگیریم

۲۸ تا ۳۶

من ۲۷ زدن بهم

همین هفته ای ک توشی

دکترم بهم گفت الان برو بزن ولی نمیدونم تا کی وقت دارم

دکتر انموقع ب من گف تا 28 بزن

سلام عزیزم تا نهایت ۳۶ هفته واکسن رو بزن

الان خوبه بزنی ولی واکسن نیست فعلا😑😑

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی