من گف ۵اردیبهشت بزنم
از ۲۸ هفته به بعد باید بزنی
دیروز ماما میگفت ۲۸خیلی خوبه چون ک ایمن میشه.البته من خودم تازه زدم
واکسن کزاز برای همه خانمای بارداره؟
برای چی باید واکسن زد؟
من از کارشناس مامایی گهواره پرسیدم گفت تا ۳۶ هفته وقت هست بزنیم
و اینکه اگر از تزریق دوز قبلی واکسن ۱۰ سال گذشته دیگه باید بزنید
منم هنوز نزدم
من ۲۸ هفته و ۱ روزم بود زدم
منمنتظرم 28هفته تموم کنم برم بزنم
همه باید بزنن؟
از ۲۸ هفته تا ۳۲ وقت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.