خانوما واکسن کزاز باید چند هفتگی زد!؟

۹ پاسخ

من گف ۵اردیبهشت بزنم

از ۲۸ هفته به بعد باید بزنی

دیروز ماما میگفت ۲۸خیلی خوبه چون ک ایمن میشه.البته من خودم تازه زدم

واکسن کزاز برای همه خانمای بارداره؟
برای چی باید واکسن زد؟

من از کارشناس مامایی گهواره پرسیدم گفت تا ۳۶ هفته وقت هست بزنیم
و اینکه اگر از تزریق دوز قبلی واکسن ۱۰ سال گذشته دیگه باید بزنید
منم هنوز نزدم

من ۲۸ هفته و ۱ روزم بود زدم

من‌منتظرم 28هفته تموم کنم برم بزنم

همه باید بزنن؟

از ۲۸ هفته تا ۳۲ وقت داری

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد