واکسن رگام و کزاز رو باید چند هفتگی زد؟

۱۱ پاسخ

من ۲۸ هفتگی زدم ولی تا ۳۲ وقته

۲۸ تا ۳۲ عزیزم

من ۲۸هفته کزاز زدم

روگام واکسن نیست امپول

کزار۲۷تا۳۰هفته بایدبزنی. من دیروززدم. ۲۸هفتمه

۲۸هفتگی به بعد

نمیدونم

کزار از هفته ۲۷ تا ۳۱ بارداری . من ۳۰ هفته زدم

کزاز رو به من گفتن هفته ۲۶

واسه چیه اصن

رگام رو دکترم گفت ۲۸هفتگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری