خانما امپول رگام در چند هفتگی باید زد؟

۸ پاسخ

بهداشت ب من گفت ۲۸تا۳۴هفته

ازمن o+ازهمسرم o-منم بایدبزنم؟

28 هفته تمام تا 32 هفته
اما زودتر بزنی بهتره

امپول رگام واسه چیه؟

۲۸ تا ۳۲

۲۸ ‌....

۲۸

۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان مهرسام و آرسین مامان مهرسام و آرسین ۱۰ ماهگی
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۴ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی