سلام خانوما
آمپول رگام رو باید چند هفته زد؟

۶ پاسخ

من ۲۸ زدم اولش

ی هفته دیگه بزنید

من ۲۷ هفته و ۵ روز زدم

بچها امپول رگام چیه همه باید بزنن؟

من ۲۷ هفته و ۳ روز

۲۸ هفته
خودم ۲۸ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رَسا مامان رَسا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری