۷ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم دکتر گفت ۲۷ هم میتونی بزنی

منم ۲۸زدم میگن تو بیمارستان هم دوباره میزنن

من دیروززدم28هفته

منظورتون آمپول ریه هست من که هنوزنزدم دکترم اسمی ازآمپول نزده بهم الان ۲۹هفته و۴روزمه

بهتره که هر چه زود تر بزنی همون هفته ۲۸.۲۹عالیه

من بیست و هشت هفته بودم

الان اومدم بزنم

سوال های مرتبط

مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عشق 💙🩵 مامان عشق 💙🩵 ۸ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام و آرسین مامان مهرسام و آرسین ۱۰ ماهگی