۷ پاسخ

۲۹هفته زدم

۲۸هفته باید زده بشه منم باید ۲۸هفته بزنم

پایان ۲۸ هفته

من خونریزی کردم ۸هفته زدم یکی ولی معمولا همون ۲۸میزنن

من اول بارداری چون خونریزی داشتم زدم اونم نصفه . ۲۸ هفته دکتر گفت بزنی خوبه نزنی هم مهم نیست منم نزدم دیگه

۲۸هفته بایدبزنی

من‌ فردا باید بزنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرسام و آرسین مامان مهرسام و آرسین ۱۱ ماهگی