چه کسانی این آمپول میزنن من نزدم تا الان
۲۸ هفته میگن خوبه
منم دوم تیر نوبت دکتر دارم گفت همون موقع بیای برات مینویسم
۲۸هفته
من ۱۵ هفته زدم چون آمینو سنتز داده بودم دکترم گفت فقط ۲۴ساعت مهلت داری بزنی زدم همون موقع
هفته۲۸ من آخر این هفته میزنم
من 28 هفته زدم
میگن ۲۸ هفته
برای چی هست.؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.