۹ پاسخ

چه کسانی این آمپول میزنن من نزدم تا الان

۲۸ هفته میگن خوبه

منم دوم تیر نوبت دکتر دارم گفت همون موقع بیای برات مینویسم

۲۸هفته

من ۱۵ هفته زدم چون آمینو سنتز داده بودم دکترم گفت فقط ۲۴ساعت مهلت داری بزنی زدم همون موقع

هفته‌۲۸ من آخر این هفته میزنم

من 28 هفته زدم

میگن ۲۸ هفته

برای چی هست.؟

سوال های مرتبط

مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۷ ماهگی
مامان عشق 💙🩵 مامان عشق 💙🩵 ۸ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی