مامانایی که رگام زدین، همینه؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم آره تازه اومدم خونه. بازوم زد، اولش ک میخواست سوزنو تخلیه کنه یکم سوخت. الانم یه ذره دستم بی جونه. ولی در کل خوب بود انقدرا ام درد نداشت

تو دست زد یا باسن درد داشت؟؟

عضلانیه یا زیر پوستی؟

آره همین بود دیروز زدم

اگر پد یخی داری بزار کنارش تا بری بزنیش

چند گرفتین؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان ترمه🎀 مامان ترمه🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عشق 💙🩵 مامان عشق 💙🩵 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی