۴ پاسخ

با بیمه ۱۴۰

باید بری بیمه تشکیل پرونده بدی نهایت ۲۰۰ تومن میشه آزاد بزنی بالای ی تومن

از هلال احمر بگیرید ارزونتر میشه

منم بابد بگیرم بزنم ۲۸ هفته_دکترم گف۱۲۰۰_۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عشق 💙🩵 مامان عشق 💙🩵 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری