۵ پاسخ

7ماهگی باید بزنی

من ۲۸ هفته زدم بعد اینکه زایمانم کردم زدن برام

سلام آمپول رگام رو برای چی میزنن

سلام گلم ایتا برای هم هفته هامون گروه زدم اکه دوست داری عضو شی ایتا پیامم بده لینکت بدم @Mom_zi

28هفته

سوال های مرتبط

مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عشق 💙🩵 مامان عشق 💙🩵 ۸ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری