خانوما آمپول رگام چند هفته زدین؟

۶ پاسخ

۲۸هفته زدم
وقتیم بچه دنیا اومد خونش مثبت بود دوباره زدم

30هفتع

من میخام فردا ک ۲۸هفته و یک روزمه بزنم

۲۸ هفته ۴روز بود زدم.
تا ۳۰هفته فرصت هست

چی هست امپولش

دکتر ب من گفت ۳۰ هفته بزن از ۲۸ تا ۳۰ هفته میتونی بزنی البته هروقت دکترت بگه

سوال های مرتبط

مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عشق 💙🩵 مامان عشق 💙🩵 ۸ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان امیررضا و دخملی مامان امیررضا و دخملی هفته سی‌وهشتم بارداری