۹ پاسخ

برا من منفی

قبلش آزمایشم بایدبدیم یانه؟

برا چی میزنن؟اجباریه و همه باید بزنن؟

حتی لکه در حد خیلی خیلی کم هم که باشه به دکترت بگو و بزن
گروه خونیت چیه؟

ببخشید ۲۶ماهگی بایدزد😂🤦🏻‍♀️اشتباه تایپ کردم

من۱۸ هفته زدم ولی چون لکه بینی داشتم چون خیلی زود بود فکر کنم ۲۸ هفته و اینا باید بزنی

هنوز نزدم دارم میگردم

۲۲هفته رفتم دکترگفت یه ماه دیگه بایدزد

هفت ماهگی دست منم دوهفته دیگه بایدبزنم

سوال های مرتبط

مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عشق 💙🩵 مامان عشق 💙🩵 ۸ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی