۱۲ پاسخ

سلام امپول رگام مال چیه ک میزنن خانوم های باردار میزنن؟

خداکنه توشهرماهم‌راحت گیربیاد؟عزیزم‌امپول زدی دردهم‌میادیانه؟

من امروز زدم با بیمه ۱۵۰

دردهم‌میاد؟

من امروز گرفتم زدم قیمت خودش۱۰۰ بود با یخ و پول داروخونه شد ۱۵۰،من از هلال احمر گرفتم داروخونه نرفتم اصن چون سری قبلم از همونجا گرفته بودم

گروه خونی خودم منفی اقام‌مثبت باید بزنیم براسقط وزردی ومشکلات براجنین

امپول رگام و چرا میزنن

شهررفسنجان هستم‌گفتن گیرنمیادواینااسترس گرفتم

اره عزیزم راحت گیر میاد من خودم چند روز پیش خریدم وفردا میخوام برم بزنم
دکتر برام ثبت کرد تو سیستم با بیمه تامین ۱۰۰خورده ای گرفتم

من پریروز زدم با تامین حدود ۱۳۰ تومن شد
سومین داروخونه که رفتم داشت

آره منم زدم بابیمه 118شد

۲۸هفته باید بزنی گلی

سوال های مرتبط

مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری