سلام مامانایی که آمپول رگام زدین قیمتش چقدره؟

۲ پاسخ

پارسال من گرفتم ازاد ۱۵۰۰ بود ولی با بیمه ۳۰۰ تومن شده بود

واسه چی هست امپولش

سوال های مرتبط

مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیستم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ام بارداری