۸ پاسخ

چرا باید بزنید چه مشکلی وجود داشته باشه نیاز به امپول پروژسترون هست؟؟

من با تجویز پزشک از ۱۸ هفته میزنم ارزونه دونه ایی فک کنم ۴۰ یا ۵۰ تومن این حدود

من از بعد سرکلاژ میزنم

من تا حالا نزدم تا الان مگ باید بزنم ؟

من از ۱۵ هفته فکر کنم میزنم
خارجیش بهتره
با بیمه خیلی کمه قیمتش آزاد نمیدونم چنده

من از ۱۸ هفته زدم رو پسر اولم قیمتش یادم نی من خاجی زدم ایرانیش نمیدونم چطور باشه

من از ۱۷ هفته یعنی بعد عمل سرکلاژم هفته ای یکی میزنم
خارجیش اصلا گیرم نیومد ایرانی میزنم
قیمت۶ تاش با بیمه شد صد و خرده ای نزدیک ۲۰۰ تومن

از هفته ۱۹

سوال های مرتبط

مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه وهدیه خدا مامان فاطمه وهدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان سیدعلی مامان سیدعلی هفته سی‌ام بارداری
مامان سیدعلی مامان سیدعلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا کوچولو مامان نیلا کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری