من سونوانونالی نرفتم قیمتشونمیدونم ولی سونووچکاب کامل باجنسیتش بابیمه تامین اجتماعی۵۷۰شد
بستگی ب شهرت داره ب من گفت ۱۸۰۰
اصفهان ۲ تومن
برا من 4/100 شد
دیشب زنگ زدم دو تا سونو خوب ۴۶۰۰ دکتر معمولی ۲۷۰۰
مشهد ۲/۷۰۰تا۳هست
من با تکمیلی رفتم تقریبا شد۱/۲۰۰
زاهدان 4800بود حدود ی ماه پیش
نه نرخ پزشکا باهم فرق داره
من زنگ زدم همونیکه ان تی رفتم پیشش گف ۱۷۰۰
حتی بیشتر تا ۶ تومنم هست
من انومالی و داپلر انجام دادم حدودا ۶۷۰۰ شد 😑
من انومالی و دالپر باهم داشتم ازادش شد ۳.۵۰۰
یاااخدا
بابا من اسفند دادم ۱۶۰۰
مملکت چه پیشرفتی داره
اگ منظورت غربالگری دوم من رفتم درمانگاه فجر تو طبرسی شد یک ملیون سی و سه هزار تومان
اگه طول سرویکس رو واژیتال بنویسه چهار و خرده ای وگرنه سه و خرده ای
من همین دیروز رفتم 3200
من قبل عید موقعه ای که تازه جنگ شده بود ۴۵۰۰ دادم
ولی خیلی حرفه ای بود دستگاهشون
مونده به تجهیزات دستگاهشون
بعد این که چه چیزایی بخوایی مثلا طول سرویکس واژینال قیمتش جداس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.