سلام کسی هست امپول رگام بزنه. قیمتش چنده

۶ پاسخ

چرا اینقد گرون خریدین؟ من سه هفته پیش زدم آمپول روگام رو با ۵ تا شیاف و یه برگ قرص آزیترومایسین ۳۰۰ تومن گرفتم

من ۲تومن گرفتم

من گرفتم ۱ تومن ۲۸ هفته ۴ رو زدم

فقط برای گرفتن از داروخانه حلال احمر باید نسخه دکتر متخصص داشته باشی

سلام عزیزم من باید دوتا بزنم چون دوقلو ا بیمه یکشو قبول میکرد از داروخانه حلال احمر گرفتم 140 تومن اما دومی رو ازاد گرفتم 1/580

۱۶۰۰ازاد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۷ ماهگی
مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد