۴ پاسخ

آزاد 1700

من یه بار آزاد زدم ۱۸۰۰ بود حدودا ... یک بار با بیمه ۲۰۰،۳۰۰ شد

من با نسخه پزشک ۲بار خریدم یکبار هلال احمر یکبار دارو خونه.جفتش ۲۰۰ خورده ای

من با بیمه تامین اجتماعی خریدم ۱۴۰

سوال های مرتبط

مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۸ ماهگی
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا و دخملی مامان امیررضا و دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی