۷ پاسخ

با بیمه تامین حدود۱۵۰

برو بهداشت بهت نامه بده رایگان بزن

با تامین اجتماعی۱۳۹

من ۲۰۰ زدم با تامین اجتماعی

با بیمه ۲۰۰.
اگه گیرت نیاد ازاد بخری ۱ ملیون ب بالا

اره من زدم ۱ میلیون و ۵۰۰

۱۳۹ تومن

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد