۸ پاسخ

من زدم ۹۹ تومن شد

من از هلال احمر گرفتم با بیمه سلامت 160 هزار تومن

من زدم 200 تومن با اجتماعی

با تامین اجتماعی 160

برا چی هست امپول رگام

دکتر بنویسه با کد بگیری زیاد نمیشه

ازحلال احمربگیر

من زدم باتامین اجتماعی شد۱۴۵تومن
بدون بیمه میشه۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۷ ماهگی
مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی