مامانایی که امپول رگام زدن چنده قیمتش؟ با بیمه و بدون بیمه؟

۱۰ پاسخ

بدون بیمه ۲۲۰۰بود من با بیمه گرفتم ۷۰۰

من هفته پیش ازاد خریدم ۲۳۰۰

۳۵۰ ت با بیمه تامین اجتماعی

ازاد دو تومن بود از هلال احمر گرفتم ۱۴۰ بیرون هم با بیمه یجا یه تومن گفت یجا ۶۰۰

رگام چیه؟

بدون بیمه ۲ تمن

من با بیمه سلامت ۲۸۰ خریدم

ازاد ۲/۲۰۰ گرفتم

با بیمه زیاد چیزی نمیشه ولی ازاد قبلا یک و هشتصد بود

با بیمه تامین ۳۰۰ و خورده ای خریدم ولی ازادش ۲ به بالاست

سوال های مرتبط