بدون بیمه ۲۲۰۰بود من با بیمه گرفتم ۷۰۰
من هفته پیش ازاد خریدم ۲۳۰۰
۳۵۰ ت با بیمه تامین اجتماعی
ازاد دو تومن بود از هلال احمر گرفتم ۱۴۰ بیرون هم با بیمه یجا یه تومن گفت یجا ۶۰۰
رگام چیه؟
بدون بیمه ۲ تمن
من با بیمه سلامت ۲۸۰ خریدم
ازاد ۲/۲۰۰ گرفتم
با بیمه زیاد چیزی نمیشه ولی ازاد قبلا یک و هشتصد بود
با بیمه تامین ۳۰۰ و خورده ای خریدم ولی ازادش ۲ به بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.