خانومای که جدیدا آمپول رگام خریدن بدونه بیمه چقدره قیمتش

۹ پاسخ

منم نوشته بود تو ورقه که در صورت منفی بودن خون این امپول بزن ینی من نیاز نداشتم؟

خانما من cvsانجام دادم خون خودم آ مثبت شوهرم فک کنم o منفی باشه ینی منم میزدم

بدون بیمه 1600 بود که با تامین من کلا 100 دادم عزیزم

۳۳۰تومن

بدون بیمه نمیدونم . با تامین اجتماعی ۲۱۶ تومن شد

این آمپول برا تشکیل ریه است؟

عزیزم برو هلال احمر ازمایشی که نشون بده گروه خونیت منفیه با گواهی نامه همسرت ببر ۳۰۰ تومن اینا میشه فک کنم

اره منم وقتی رفتم بخرم گفت دو مدله یک و نیم و دو سیصد ولی اونی ک گرونتره خارجیه من خارجی زدم

من دیشب از داروخانه پرسیدم گفت دو مدل داریم 1800و 2200

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان ۱۱ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی