خانما ازمایش گلوکز بدون بیمه قیمتش چنده

۱۰ پاسخ

منم لایک کن ببینم

ازادش یک و سیصد بود، با بیمه سی و پنج تومن شد

من آزمایش گلوکز همراه با تیروئید و ویتامین دی و آزمایش ادرار بود که همش شد ۸۰۰ خورده ای که بیمه داد جدا نمیدونم چقدره

1تومن

برا من بهداشت نوشت رایگان

من دو مرحله ای دادم ۱ تومن

۳۵۰ تومن فک کنم آخرش دیگه ۴۰۰ باشه

۵۵۰بود رو بیمه هیچی نمیگیرن

۳۸۰ تومن

۵۰۰ و خورده ای بود

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی