خانوما میگم این ازمایش گلوکز مال قند قیمتش چنده؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

من بهداشت انجام دادم رایگان بود

من رایگان بوده کل آزمایشام

من رایگان بود

از من با بیمه قرار داد داشت۴۹ تومن شد

برو بهداشت بنویسه رایگان میشه..ولی باید بری همون مرکزی که خودشون میگن..من همه آزمایشاتم رفتم مرکزی که بهداشت گف همشون ۱۲۰تومن شدن

۵۰۰ ولی اگه بیمه دارین کمتر

با بیمه شد ۵۰۰ ازاد ۶۵۰

من همراه کم خونی و کشت ادرار که دادم آزاد شد ۳۴۱ با بیمه شد ۲۰۷

با بیمه تامین اجتماعی آزمایشگاه خصوصی رفتم حدود ۳۰۰ و خرده ای شد

من ازمایشگاه خصوصی رفتم با بیمه سلامت شد 333 هزار

۶۰۰ آزادش بود
ولی من جایی رفتم ک با بیمه قرارداد داشت رایگان شد

من میرم بهداشت رایگان انجام میدن

سلام من دوروز پیش رفتم اگ دوساعته بری ۵۰۰ خورده ای اگ ۱ ساعته۴۰۰

با بیمه شد 300

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان پناه🤩💞🫀 مامان پناه🤩💞🫀 ۹ ماهگی