خانوما هزینه آزمایش گلوکز چنده؟

۶ پاسخ

من ماه اول بارداریم یه تومن دادم اینسری تو هفت ماه رفتم رو بیمه صدوپنجاه گرفت

اگه بهداشت بنویسه رایگان

مال من با بیمه رایگان شد

من یک مرحله ایی بود فقط یک ساعت بعد از خوردن شربت گلوکز
۴۰۰ شد
تو سوالهام برو بخون شاید به دردت خورد منم پرسیدم چندروز پیش خیلیا جواب دادن

مال من با بیمه شد ۲۰۵ تومن ازادش میشد ۷۰۰ و خورده ای

اگر بهداشت بری هیچی رایگان

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی