خانما هزینه آزمایش گلوکز چنده؟

۸ پاسخ

من آزاد انجام دادم 260

اگه بهداشت انجام بدی رایگانه
من رفتم بیرون آزمایش گلوکز و ادرار و برا کم خونی با بیمه سلامت 300 شد

من با آزمایش قند. کم خونی. ادرار دویست خورده شد با بیمه سلامت

۵۰۰شد دوروز پیش. دادم

بهداشت بنویسه میگن رایگانه

برای من با بیمه سلامت حدود ۳۰۰ تومن شد

۷۰۰هزارتومن بود هفته پیش انجام دادم

با بیمه ۱۰۰ تومن شد

سوال های مرتبط

مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی