خانوما هزینه ازمایش گلوکز چنده

۹ پاسخ

آزمایشگاه غیبی رفتم

من بهداشت نوشت رفتم آزمایشگاه شخصی ۵۰۰

من درکنارچن تا ازمایش دیگ و ازاد 800شد
بهداشت رایگانه

من با تامین اجتماعی ۴۷۰

اگه فقط خود گلوکز باشه تقریبا ۱۰۰تومن ولی اگه آزمایشای دیگم باشه برا من ۵۸۰شد،حالا بری بهداشت فک کنم رایگان بشه

از طرف بهداشت برو بگو بنویسن رایگانه

من دکترم نوشت رفتم وبیمه هم نداشتم ۹۰۰ گرفت ازم

من بهداشت انجام دادم رایگان شد

من رایگان بود از طرف بهداشت

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی