۸ پاسخ

بدون بیمه من ۲۷۰ انجام دادم

آزاد ۶۴۰

آزمایش چی هست ؟

درمانگاه ازمن 240 تومن گرفت

رایگان بود

من ديروز دادم بيمه سلامتم
بدون بيمه ١٥٠٠
با بيمه شد ١٢٥٠

ازاد ۳۷۰ دادم با بیمه میگفت ۳۳۵ فک کنم

با بیمه تامین اجتماعی ۵۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Arsam.Aras🥑💚 مامان Arsam.Aras🥑💚 ۵ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی