۵ پاسخ

من امروز اومدم با بیمه تامین اجتماعی ۴۳۰ تومن شد

بهداشت که برید رایگان هستش

عزیزم برو بهداشت اونجا نامه میدن کاملا رایگانه

خیلی کمتر. اگ باهاش ازمایش تیروید خون ادرار اینام باشه. همش ۳۰۰خوردی

۳۰۰-۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی