خانما هزینه آزمایش گلوکز چنده کسی میدونه؟

۱۱ پاسخ

آزمایش گلوکز ۱۶۰ با بقیه آزمایش ۳۴۰شد عزیزم

من گرفتم یکو دویست

من با بیمه بودم آزمایشگاه دولتی با ادرار ۲۴ ساعته کلا شد ۳۰۰

۵۰۰و خورده ای

همون برگه ایی ک دکتر برات مینوسه. برو بهداشت. برات ازمایشو بگیرن. بری بیرون گرون میشه

بهداشت رایگانه

برای من ۳۵۰شد

من فردا دوباره تکرار دارم .
میام دقیق. میگم چقد بود

فک کنم ۵۰۰ شد با بیمه

فکنم ۸۰۰ و خورده ای شد برای من
تقریبا ۵۰/۶۰ تومنش رو بیمه رفت

از طرف بهداشت بری رایگانه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی