خانما هزینه آزمایش گلوکز بارداری رو کسی میدونه؟

۷ پاسخ

بابیمه سلامت برا من شد۶۵۰آزاد میشد۷۸۰

برو بهداشت برات بنویسه رایگان من بدون بیمه ۶۵۰دادم

۳۵۰ تومن

برای من که هیچی برو بهداشت بهت برگه میده هیچی نمیگیرن

برای من دکترم چکاپ چیزای دیگه هم نوشته بود همراهش مثل تیروئید و ویتامین دی اینا، شد یه تومن
تامین اجتماعی حدود ۱۵۰ ایناشو داد

آزاد ۱۷۰اینا بود

با بیمه هیچی

سوال های مرتبط

مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته سی‌ام بارداری