جواب ازمایش گلوکز رو کسی میدونه؟

تصویر
۳ پاسخ

قند ناشتات خیلی پایینه ضعف نمیکنی وقتی صبحونه نمیخوری؟

من فقط میدونم قند ناشتات خیلییی پایینه
بعد یک ساعته و دو ساعته ات هم یکم لب مرزن
سه ساعته ات هم خوبه

قندت قاطی کرده خواهر جان
قند ناشتات خیلی پایینه
بعد گلوکز، لب مرزه😐

سوال های مرتبط

مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یاسین کوچولو🥹 مامان یاسین کوچولو🥹 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری