کسی میدونه نتیجه آزمایش گلوکز من چی شده؟

تصویر
۳ پاسخ

همش خوبه گلم

نه خوبه مشکلی نیطت

قند ناشتا و ۱ ساعته ات خوبه
ولی دوساعته ات ۴ تا بالاس یهو میبینی دکترت بگه مهم نیست
یا نمیدونم والا
ببین دکترت چی میگه

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته سی‌ام بارداری
مامان یاسین کوچولو🥹 مامان یاسین کوچولو🥹 ۱ ماهگی
مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری