۴ پاسخ

ناشتات خوبه ولی فک کنم یک ساعته و دوساعته یکم بالاس به دکترت نشون بده

همش خوبه

همش خوبه

بله خوبه در بازه ‌های نرمال قرار داره

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد