خانما کسی آزمایش گلوکز میدونه چطوری خوبه یا نه

تصویر
۹ پاسخ

همه چیز خوبه عزیزم ولی حتما نشون دکترت بده

وای سخت بود؟🥲من باید برم انجام بدم

من انجامش نمیدم حال ندارم

۱ساعت با ۲ساعتت بالاست گلم

چقدر شد هزینه اش؟

قند اولت پایین ۶۹ ولی انگاری یکساعت و دوساعتت خوبه افت گلبول قرمز و پلاکت خون هم داری

خوبه..

قند ناشتات فک میکنم یکم پایینه ۶۹هس

همش خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان ویهان 💙 مامان ویهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری