۵ پاسخ

خیلی خوبه

فکرکنم خوبه چون زده از ۷۰ تا۱۰۰ نرماله تو بین ۸۰ و۹۰ هستی پس خوبه

سلام عزیزم خداروشکر قندت خوبه، دیابت بارداری نداری

دیابت نداری خداروشکر نرماله
د۳ ت پایینه مگه د۳ هزار روزی یکی نمیخوری؟
آزمایش ادرارت یکم پروتئین نشون داده و یکم عفونت

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ویهان 💙 مامان ویهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی