دوستانعزیز کسی میدونه این آزمایش خوبه یا نه؟!

تصویر
۴ پاسخ

کم خونی باکلاس تر از قنده 😅😅😅😅
من قند دارم متاسفانه 😁
حالا یه عده متخصص نشن بیان نصیحت کنن .. دارم شوخی میکنم

اهنت پایین منم ۱۱ بود اهنم دکترم گفت روزی دوتا قرص اهن بخورم

قند خوبه ، آزمایش ادرارت خوبه و مشکلی نداره .
یه کم فقط آهنت پایینه

کم‌خونی خفیف داری
قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد