کم خونی باکلاس تر از قنده 😅😅😅😅
من قند دارم متاسفانه 😁
حالا یه عده متخصص نشن بیان نصیحت کنن .. دارم شوخی میکنم
اهنت پایین منم ۱۱ بود اهنم دکترم گفت روزی دوتا قرص اهن بخورم
قند خوبه ، آزمایش ادرارت خوبه و مشکلی نداره .
یه کم فقط آهنت پایینه
کمخونی خفیف داری
قندت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.