علائمت چی بودعزیزم؟
حتما عزیزم انشالله ک چیز خاصی نیست ک با دارو رفع میشه نترس چون خداروشکر بالا نیست
آره حتما برو البته ب قول بقیه بچه ها خیلی بالا نیست خداروشکر ولی بالاخره دفع پروتئینه و خطرناکه
سلام اصلانتری من ۳۶ هفته بودم دفع پروتئین داشتم ورم داشتم وزنم بالا بود فشارم بالا میرفت سردرد میشدم خیلی بالا بود برامن دفع پروتئین واسه همین بستری شدم تحت مراقبت باشم خلاصه همون شب اول که بستری شدم دردام زیاد شد دهانه رحمم باز شده بود ۴ سانت چون بچه عرضی بود سزارین شدم برامن ۴۰۰بود
زیر ۳۰۰برای باردارا نرماله
الکی استرس نگیر
سریعا برو دکتر
شاید بخاطر مسمومیت بارداری
دفع پروتین دارے
اما 30 تا زیادہ جاے نگرانے نیست
اینا چرا میترسوننت 😐😐
برو حتما دکتر امروز عزیزم
بالاس حتما برو دکتر همین امروز
آره متاسفانه دفع پروتئین داری حتما برو دکتر
بله دفع داره
دفع پروتئینت بالاس برو دکتر زود نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.