۴ پاسخ

عدد تیروییدت ۹ هستش ولی باید زیر ۳ باشه برو دکتر غدد بهت قرص میده
برا منم رو ۸ بود قرص خوردم اومد رو۴ اینقدر ادامه بده قرص خوردن رو که زیر ۳ بشه.

تی فور تون بالایه

خب یکم بالاس حتما تحت نظر دکتر باشین

خوب نیس فک کنم

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙 مامان ویهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد