۶ پاسخ

عالی همه چی یخورده تیروئید رفته بالا ولی بازم نرماله
من ۴/۸۳تیروئیدم🥲

عالیه

ویتامین دی بدنت تأمین شده فکر میکنم استفاده زیاد باعث مسمومیت میشه به دکترت حتما بگو

آره عزیزم خوبه

خوبه قند ناشتا ۸۸ تیروئید عددش بالا رفته نسبت به آزمایش قبلی اما بازم نرمال مشکلی نیست به نظرم

هر دو شکر خدا عالی هستند

سوال های مرتبط

مامان زیبا مامان زیبا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری