۴ پاسخ

ناشتا خوبه ولی بعد۱ساعت و۲ ساعت یکم بالاست

لب مرزه

لب مرزه

یک ساعته و‌دوساعتش بالاس ناشتا تقریبا خوبه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان ویهان 💙 مامان ویهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری