واسه منم تقریبا همین عددا بود رفتم دکتر گفت دو هفته رعایت کن رعایت کردم ولی بدتر رفت بالا ناشتام شد ۱۰۶ انسولین داد بهم الان دیگه میزون شده
احتمالا شما هم اول باید رژیم بگیری ببینی میاد پایین یا نه
بله عزیزم متاسفانه دیابت داری… برو پیش یه متخصص غدد خوب تحت نظر باش بهت متفورمین میده فوری قندت نرمال میشه جای نگرانی نیست
یه کوچولو بالاست عزیزدلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.