خانوما کسی جواب این آزمایش تحمل گلوکز منو میدونه؟

تصویر
۳ پاسخ

واسه منم تقریبا همین عددا بود رفتم دکتر گفت دو هفته رعایت کن رعایت کردم ولی بدتر رفت بالا ناشتام شد ۱۰۶ انسولین داد بهم الان دیگه میزون شده
احتمالا شما هم اول باید رژیم بگیری ببینی میاد پایین یا نه

بله عزیزم متاسفانه دیابت داری… برو پیش یه متخصص غدد خوب تحت نظر باش بهت متفورمین میده فوری قندت نرمال میشه جای نگرانی نیست

یه کوچولو بالاست عزیزدلم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته سی‌ام بارداری
مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری