سلام جواب آزمایش گلوکز منو کسی می‌دونه ببینه نرماله یانع

تصویر
۳ پاسخ

همه چیش نرماله فقط ویتامین دی بدنت پایینه و عفونت داری چون گلبول سفیدتو زده بالاتر نرمال
منم اینجور بودم دکترم گفت شبا آب و نمک قرقره کن

نرماله

بله قندتون نرماله

سوال های مرتبط

مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری