۵ پاسخ

من باید هفته دیگ ۵شنبه برم

سلام عزیزم ازمایش سختی بود ؟

به نظر من که خوبه.

وسطی قند ها هس
اولی قندخون ناشتا دومی بعد پودر سومی یک ساعت بعد پودر.

قندت که عالیه بقیشو نمیدونم 🤭

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷هستی کوچولو🩷 مامان 🩷هستی کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری