سلام کسی میتونه جواب ازمایش قند منو تفسیر کنه

تصویر
۱ پاسخ

قندت خیلی خوبه عزیزم نرماله ✅
ادرار نرمال دفع پروتیئن هم نداری همه چیش خوبه برو حال کن👏🏻👏🏻👏🏻

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورِخدا💖 مامان نورِخدا💖 روزهای ابتدایی تولد