قندناشتات68.پایین نیست؟من۷۷بودم صبا قندم میفتاد حتما باید دوسه تاشکلات میخوردم.ولی اگه حال شماخوبه ک هیچ.قند دوم و سومتم خوبه تااینجا ک مشکل نداره ولی اونطرف کاغذ نیستش
خوبه عزیزم
قندت خوبه ولی آزمایش ادرارتو نمیدونم
قندت نرماله خفيف عفونت ادراري داري كه كمي خون تو ادرارت هست شايد سنگ ريزه دفع كردي اب زياد بخور اگه علايم درد زير شكم سوزش داشتي حتما درمان بگير
کلش همینه
خوبه قند یک ساعتت فکر کنم لب مرز باشه چون مرزش ۱۵۰ هست از شما ۱۴۷
خب چرا کامل نزاشتی باید رنج آزمایشگاهی هم مشخص باشه
توی آزمایش ادرار هم قسمت سمت راست کامل بگیر
همش خوبه قندت چقدر خوب و پایین مال من ناشتا ۹۴
عزیزمکامل بزار.
سمت راست هم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.