سلام دوستان
کسی میتونه آزمایش قند و ادرارمو تفسیر کنه؟🤔

تصویر
۹ پاسخ

قندناشتات68.پایین نیست؟من۷۷بودم صبا قندم میفتاد حتما باید دوسه تاشکلات میخوردم.ولی اگه حال شماخوبه ک هیچ.قند دوم و سومتم خوبه تااینجا ک مشکل نداره ولی اونطرف کاغذ نیستش

خوبه عزیزم

قندت خوبه ولی آزمایش ادرارتو نمیدونم

قندت نرماله خفيف عفونت ادراري داري كه كمي خون تو ادرارت هست شايد سنگ ريزه دفع كردي اب زياد بخور اگه علايم درد زير شكم سوزش داشتي حتما درمان بگير

کلش همینه

تصویر

خوبه قند یک ساعتت فکر کنم لب مرز باشه چون مرزش ۱۵۰ هست از شما ۱۴۷

خب چرا کامل نزاشتی باید رنج آزمایشگاهی هم مشخص باشه
توی آزمایش ادرار هم قسمت سمت راست کامل بگیر

همش خوبه قندت چقدر خوب و پایین مال من ناشتا ۹۴

عزیزم‌کامل بزار.
سمت راست هم باشه

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ودوم بارداری