۸ پاسخ

ممنونم . اطلاع دارید که نرمال باید چند باشه؟

قندت بالاست عزیزم
برا من نود و شیش بود دکترم گفت برو دوباره انجام بده این آزمایش رو بعد ببر پیش دکتر داخلی

قندت بالاس باید تحت نظر دکتر باشی

قندتون خیلی بالاست حتی ناشتانم بالاهه

خودش چیزی نگفت 😐

شما ناشتاتم بالاس باید تحت نظر دکتر داخلی باشی

گلوکز تو هم مثل مال من بالاس

قندات بالاست

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ترلان مامان ترلان ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان الما مامان الما ۱ ماهگی